No sóc bona cuinera i, de fet, tampoc m'agrada massa cuinar. Però gràcies a la meva mare que sí que ho és i al tió, que un bon dia em va cagar una panificadora, he aconseguit tenir algunes receptes que em surten prou bé. Aquí les teniu. Espero que us agradin.

dissabte, 29 de maig del 2010

Pa Blanc

La recepta bàsica de pa és ben senzilla.
Podeu fer servir el llevat que venen als supermercats (Vahiné 1 sobre i mig) o bé la versió BIO (2 mesures petites o culleradetes de llevat Saf-instant i 2 d'Extracte de pasta mare Ekolasi).

500g de farina
350ml d'aigua
10g de sal
llevat

Faig servir el programa de Pa Blanc de la panificadora en la versió més ràpida (2 hores i 12 minuts). Les primeres vegades vaig provar els programes llargs (3 hores i 13 minuts) però no hi vaig notar diferència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada